Belanghebbenden

Clare voor verzekerden en belanghebbenden

Al sinds de oprichting heeft Clare zich sterk gemaakt voor een persoonlijke en zorgvuldige behandeling van letselclaims. Onze specialisten zijn in staat om allerlei soorten letselclaims succesvol te behandelen. Dat doen we voor zowel verzekerden (first parties) als voor derde partijen (belanghebbenden). In alle gevallen kunt u vertrouwen op een persoonlijke, heldere en efficiënte service, waar u gegarandeerd beter van wordt.

Specifiek bieden wij kennis en ervaring op het gebied van WA-letselzaken en AVB-gerelateerde claims op grond van bedrijfs-, product- en werkgeversaansprakelijkheid.

Voor verzekerden: wij behandelen uw claim direct
Clare is een specialist op het gebied van ‘claims management en regres services’. In het kort betekent dit dat wij voor diverse opdrachtgevers (bijvoorbeeld verzekeraars of makelaars) allerlei soorten schade behandelen. Dat kan bijvoorbeeld gaan om autoschades, letselschades of schade aan straatmeubilair. Wij ontzorgen onze opdrachtgevers en regelen alles. Van melding tot en met betaling.

Met onze kennis en ervaring zijn wij in staat om de meest uiteenlopende letselclaims snel en effectief te behandelen. Ook die van u dus. De afwikkeling van letselschade kan voor u als slachtoffer al belastend genoeg zijn. Er kunnen bijvoorbeeld lange discussies ontstaan over bepaalde onderwerpen of schadeposten. De specialisten van Clare staan klaar om u te ontlasten en uw zaak succesvol te behandelen.

De Gedragscode Letselschadebehandeling
Voor de afwikkeling van letselschades zijn bepaalde richtlijnen opgesteld. Deze zijn neergelegd in de Gedragscode Letselschadebehandeling. In deze gedragscode staat het slachtoffer centraal: respectvol handelen bevordert immers een goede en zorgeloze afwikkeling. Wanneer de onderlinge communicatie goed verloopt en de genoemde termijnen worden gevolgd, zullen er geen onnodige vertragingen ontstaan.

Voor belanghebbenden: u krijgt te maken met Clare
Ook wanneer u als derde partij (een zogenaamde belanghebbende) te maken krijgt met Clare, willen wij u uiteraard zo goed mogelijk van dienst zijn. Misschien bent u het slachtoffer geweest in een ongeval en komt u nu met ons in contact namens de aansprakelijke partij. U zult zien dat onze specialisten er alles aan doen om de zaak zo snel en effectief mogelijk af te handelen. Mocht u vragen of opmerkingen over onze medewerkers of diensten hebben, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

Heeft u een klacht?
Als u niet tevreden bent over onze dienstverlening en hierover een klacht wilt indienen, kunt u een e-mail zenden naar klacht@clare.nl. Ook kunt u hiervoor dit door u ingevulde klachtenformulier per e-mail aan ons terugsturen. U ontvangt van ons een ontvangstbevestiging. Uw klacht zal direct in behandeling worden genomen.
Na ontvangst van uw mailbericht of het formulier sturen wij u een ontvangstbevestiging. De klacht zal vervolgens worden onderzocht. Wij streven ernaar om binnen 10 werkdagen inhoudelijk bij u op de klacht terug te komen.